Posturi vacante

02 September 2024

Condiţii generale

ANUNȚ

Centrul de Ingrijire pentru Persoane Varstnice organizează în data de 17.09.2024ora 09:00, concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată, a funcţiilor de execuție vacante, în regim contractual : 2 posturi infirmiera

 

Condiţii generale

             a) are cetăţenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europe, a unui stat parte la  Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene și domiciliul în România;

             b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

             c) are capacitate deplină de exerciţiu;

             d) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

 e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

 f) îndeplineşte condiţiile de studii și condițiile de vechime în muncă necesare ocupării postului;

 g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanităţii, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

 h) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

            Condiţii specifice:

   post infirmiera perioadă nedeterminată

  • studii medii
  • disponobilitate la program pe ture inclusiv tura de noapte

fără condiții de vechime 

  • curs de calificare sau experienta in domeniul ingrijirii batranilor constitue avantaj

Calendarul de desfășurare a concursului:

  • data limită de depunere a dosarelor de concurs este 09.09.2024ora 16:00;
  • selecţia dosarelor de înscriere: în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor: 11.09.2024;
  • rezultate selecție dosare: în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut pentru selecția dosarelor de concurs: 12.09.2024;
  • proba scrisă - programată în data de 17.09.2024, ora 09:00 la sediul instituției situat în mun. Arad, Calea Bodrogului nr.2;
  • proba practica – programata in data de 17.09.2024 ora  10.30 la sediul institutiei situat in Arad, Calea Bodrogului nr.2;
  • interviu - programat în data de 18.09.2024 la ora 11:00 la sediul instituției situat în mun. Arad, Calea Bodrogului nr.2;
  • Interviul va fi susţinut numai de candidaţii care au obţinut la proba scrisă minimum 50 de puncte.
  • Notarea probei scrise şi a interviului se face în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe;
  • Rezultatele probei scrise și a interviului se afișează în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării fiecărei probe;

                     După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept;

                      Rezultatele contestațiilor se afișează în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor;

                    Rezultatele finale se afişează la sediul instituţiei, precum şi pe pagina de internet a acesteia, în termen de maximum o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă.

                   Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări și/sau în rezolvarea unor teste grilă din bibliografia și tematica anunţată în prezenţa comisiei de concurs, conform Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

 

                     Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

a) formularul de înscriere se pune la dispoziția candidaților de către Serviciul Resurse Umane, 

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) certificat de integritate comportamentală

h) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

i) curriculum vitae, model comun european.

(2) Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

(3) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

(4) Persoanele cu dizabilități au dreptul de a participa la concursurile de angajare pentru ocuparea funcțiilor contractuale pentru care îndeplinesc condițiile generale și specifice de participare stabilite în anunț; 

(5) Candidații cu dizabilități au dreptul de a fi însoțiți pe durata probelor de concurs de către un însoțitor sau de către asistentul personal.

(6) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) - e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.

(7) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

(8) Dosarele se vor depune la sediul instituției situat în Municipiul Arad, Calea Bodrogului, nr. 2. 

 


Bibliografia și tematica


BIBLIOGRAFIE

 

1.Ordin 1761 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectieefectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia

Anexa 1  NORME TEHNICE privind curatarea dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private

Anexa 4 PROCEDURI recomandate pentru dezinfectiz mainilor, in functie de nivelul de risc

 

2.Ordin 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale

 

3.Ordin nr. 961 din 19 august 2016 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, tehnicii de lucru şi interpretare pentru testele de evaluare a eficienţei procedurii de curăţenie şi dezinfecţie, procedurilor recomandate pentru dezinfecţia mâinilor, în funcţie de nivelul de risc, metodelor de aplicare a dezinfectantelor chimice în funcţie de suportul care urmează să fie tratat şi a metodelor de evaluare a derulării şi eficienţei procesului de sterilizare

4.Lege nr.292/ 2011  asistentei sociale

5.Lege nr.46/2003  drepturilor pacientului

6.Ordin  nr. 29/2019 pentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecţie  a copilului şi altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum şi a serviciilor  acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat şi cantinele sociale

7.Ordin nr.1226 din 3 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale

8.Ordin nr.119 din 4 februarie 2014 pentru aprobarea Normelor de igiena si sanatate publica privind mediul de viata al populatiei

9.Ordin nr 1.101 din 30 septembrie 2016  privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare

10.Ghidul Infirmierei

 

TEMATICA

-  Igiena spitalicească (igiena saloanelor, igiena individuală, igiena alimentaţiei).

-  Dezinfecţie - dezinsecţie-deratizare în unităţile sanitare

-  Locul şi rolul infirmierei în sistemul de îngrijire al pacientului

-  Statutul infirmierei

-  Nivelul de cunostinţe şi abilităţi ale infirmierei

-  Dezbracarea şi îmbracarea pacienţilor

-  Pregătirea patului fără pacient

-  Pregătirea patului cu pacient

-  Prevenirea escarelor de decubit

-  Servirea bolnavului la pat

- Gestionarea deseurilor medicale

- Transportul si depozitarea lenjeriei murdare

- Conduita personalului angajat cu beneficiarul in stare  terminala

 

Condițiile de participare la concurs, bibliografia, tematica și atribuțiile prevăzute în fișa de post se afișează la sediul instituției.

Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon: 0257211020 .

 

 

Afișat la sediul insituției azi,26.08.2024 ora 15:15

 

 Secretar comisie concurs: Arnautu Alexandra                     

 

 

 

 

Director,

Dr. Popa Fira

24 July 2024

Condiţii generale

ANUNȚ 

ORGANIZARE CONCURS DE RECRUTARE PENTRU OCUPAREA UNUI  POST CONTRACTUAL VACANT

REZULTAT SELECTARE DOSARE 

REZULTAT PROBA SCRISA

REZULTAT PROBA INTERVIU

REZULTAT FINAL

Direcţia de Asistenţă Socială Arad, la sediul instituției din Arad, Calea Radnei,  nr. 250, organizează concurs de recrutare în temeiul art. 1 – 18 din Regulamentul – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice aprobat prin H.G. nr. 1336/28.10.2022, pentru ocuparea  pe perioadă nedeterminată, unui post contractual de execuție vacant, cu normă întreagă, la Centrul multifuncțional Floare de Colț, din subordinea Serviciului Coordonare centre sociale pentru copii și tineri, astfel:

  • asistent social debutant - post contractual de execuție. 

Cerinţele generale:

 a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;  

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;  

 c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;  

 d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;  

e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;  

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;  

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;  

h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).   

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale de execuție de asistent social debutant:

  • absolvent cu diplomă de învățământ superior în domeniul asistență socială. Nu este necesară vechime în specialitatea studiilor.

Dosarele de concurs se depun în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunțuluipână la data de  08.08.2024, la Compartimentul Resurse umane din cadrul Direcției de Asistență Socială Arad cu sediul în Arad, Calea Radnei, nr.250 și trebuie să conțină următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa 2;  

b)  original și copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;  

c) original și copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;  

d) original și copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;  

e) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar; 

f) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane; 

g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.

h) aviz psihologic;

i) curriculum vitae, model comun european.

Documentul prevăzut la  lit. e) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. e), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.  

În situaţia în care concursul se anulează potrivit art. 62 alin. (5) lit. a) şi art. 63 lit. b), din H.G. 1336/2022 candidaţii pot retrage documentele depuse la dosarul de concurs în original, în baza unei solicitări adresate în scris preşedintelui comisiei de concurs.  

Documentele depuse la dosarul de concurs în original se înapoiază candidaţilor declaraţi "respins", la solicitarea scrisă a acestora.  

Concursul se va desfășura la sediul instituției, Calea Radnei, nr. 250, și  va consta în 3 etape succesive:

a) selecţia dosarelor de înscriere; în termen de maxim 2 zile de la încheierea perioadei de depunere a dosarelor de concurs.

b) proba scrisă în data de: 14.08.2024 ora 10:00.

c) interviul în temen de maxim 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Calendarul de desfăşurare a concursului:

- Dosarele de înscriere se depun la sediul instituţiei (Calea Radnei, nr. 250) - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului,

- Selectarea dosarelor de înscriere se va face în termen de maxim 2 zile de la terminarea perioadei de depunere a dosarelor.

- Proba scrisă în data de:  14.08.2024, ora 10:00.            .

- Interviul  se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii  probei scrise.

- Notarea probei scrise şi a interviului, după caz, se face în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe.

- După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

- Soluţionarea contestaţiilor: în termen de maxim o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor

- Rezultatele finale se afişează la sediul instituţiei publice, precum şi pe pagina de internet a acesteia, în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut pentru soluţionarea contestaţiilor pentru ultima probă.

Relaţii suplimentare se obţin la sediul instituţiei (Calea Radnei, nr. 250) - Compartimentul Resurse umane, telefon  0257/220212, adresa de e-mail: resurse.umane@dasarad.ro și pe site-ul instituției www.dasarad.ro la secțiunea ”Posturi vacante”.

                                                                                  

DIRECTOR  GENERAL

OANA  PÂRVULESCU

 

 

Întocmit: Emil Mureșan– consilier

Compartimentul Resurse Umane